Devojka kupila VENČANICU za samo 400 dinara: Ljudi su ODUŠEVLJENI jer je dokazala da MARKA i CENA ništa ne znače!

M. O. Vesti 23.06.2022 21:00 0

Pohvale za ovaj potez stiže sa svih strana

Devojka kupila VENČANICU za samo 400 dinara: Ljudi su ODUŠEVLJENI jer je dokazala da MARKA i CENA ništa ne znače!

Printscreen/TikTok

Devojka po imenu Džlijan Linč, oduševila je ljude širom sveta, zbog jednog svog poteza na dan venčanja. Naime ona je na svojim društvenim mrežama otkrila da je pronašla venčanicu za samo 3,75 dolara, odnosno 417 dinara.

Ona se udala za svog partnera sa kojim je već 13 godina u vezi, a svoju haljinu je odlučila da potraži u prodavnici polovne robe. Otkrila je da nikada nije ni razmišljala da kupi venčanicu u salonu, jer je po njoj to "bacanje" novca.

- Pošto se trudim da štedim, to je bila samo opcija - rekla je ova mlada žena.

Džilijan i njen partner nikada nisu ni planirali veliko venčanje, te su se odlučili za intimnu ceremoniju  sa samo 30 gostiju u Arizoni, gde živi većina njihovih prijatelja i porodice.

Printscreen/TikTok

 

Ova devojka inače na TikTok-u redovo deli svoje jeftine ulove, a kada je reč o haljini za venčanje, znala je da želi nešto jednostavno i belo. Nikako nije želela klasičnu belu venčanicu.

Nakon što je pretražila nekoliko prodavnica, buduća mlada je našla potpuno novu haljinu – sa etiketama, mesec dana pre venčanja. Prvobitno po ceni od 4,99 dolara u prodavnici polovne odeće, cena je snižena na samo 3,75 dolara.

Printscreen/TikTok

 

Ono što je zanimljivo jeste da je stavrna maloprodajna cena za ovaj model, svilenih haljina, iznosi 220 dolara.

Kako navodi, venčanica nije bila u njenoj velilčini, pa ju je Džilijan platila skoro 30 puta više od prodajne cene prepravku -a to je sužavanje čitavih 110 dolara. Zatim je upotpunila izgled sa retro potpeticama od  dolara, a ukupna cena njenog svadbenog look-a iznosila je 121,75 dolara. 

Printscreen/TikTok

 

Stotine hiljada korisnika TikTok-a pratilo je početak njenog venčanja i pohvalilo uštedu koju je postigla.

Ono što možemo da izvučemo kao poruku ove priče, jeste da nije bitna marka, niti koliko neka stvar košta, već naći nešto što nam zaista pristaje i u čemu se osećamo udobno.

BONUS VIDEO

 

 

Komentari (0)
Loading