Poboljšava probavu i prokrvljenost svih unutrašnjih organa: Fitnes instruktorka Mirjana pokazala je VEŽBU za zdrav um i telo

M.J. Vesti 04.08.2022 11:40 0

Fitnes instruktorka Mirjana Jemović Mačužić svakoga dana čitaocima potala Naj Žena preporučuje po jednu vežbu, koja će im pomoći da se u startu dana osećaju opušteno i urade nešto dobro za svoje zdravlje

Poboljšava probavu i prokrvljenost svih unutrašnjih organa: Fitnes instruktorka Mirjana pokazala je VEŽBU za zdrav um i telo

Naj žena

Danas je na redu "Udijana banda".

Za šta je dobra ova vežba:

- Protiv zatvora i nadutosti
- Za normalizaciju rada creva 
- Povećava kapacitet pluća i kvalitet udaha i izdaha
- Masira sve unutrašnje organe
- Pomaže kod bolnih ciklusa i protiv grčeva u stomaku
- Preporučuje se kod policističnih jajnika i neredovnih ciklusa.

Kako se izvodi vežba: 

  • Početni položaj je stojeći, sa stopalima ravnim u širini kukova. 
  • Napravimo udah u tom položaju, pa snažno izdahnemo savijajući se trupom napred. 
  • Umesto sledećeg udaha samo se blago podignemo i opustimo mišiće, kao da ćemo da udahnemo, ali zapušimo dovod vazduha. 
  • Osetićemo kako se sve u stomaku uvuklo i podiglo, pa ostanemo nekoliko sekundi u tom položaju. Početnici nikako ne treba da ostanu duže nego što im prija, dve – tri sekunde, a kasnije mogu da produže vreme ostajanja u tom položaju. 
  • Udahnemo i podignemo trup do početnog, stojećeg položaja. 
  • Sa nekim od sledećih izdaha i uvlačenja stomaka možemo da probamo da pomeramo kukove, struk ili ramena levo-desno, što će poboljšati masažu i efekat vežbe. 

*Ova vežba se izvodi isključivo na prazan stomak, ujutru!

**Vežbu ne treba da izvode trudnice i žene tokom menstrualnog ciklusa, kao i osobe koje imaju kilu ili čir. 
Ne zaboravite - fizička aktivnost je bitna i za fizičko i za mentalno zdravlje svake osobe, pa vam preporučujemo da nas svakodnevno pratite i učinite dobru stvar, pre svega za sebe. A, kada smo dobri sebi, onda smo drugima, okolini, još bolji.

Opusti se čoveče, sa Mirom Jemović, svakog radnog dana na portalu Naj Žena i Youtube Alo! kanalu od 10.00h.

O INSTRUKTORKI 

Mirjana Jemović Mačužić je dugogodišnji instruktor fitnesa. Bavila se različitim oblicima fitnes programa, među kojima su pilates, step aerobik, haj-lou, aerobik, joga, džezersajz i njihove kombinacije. Trenutno vodi treninge pilatesa i održava različite korporativne treninge. 

Na instagram profilu Fitnes si ti pokušava da približi ideju da voditi računa o svom telu nije luksuz i ne zahteva mnogo vremena, te da je vežbanje dostupno svima, i onima koji nemaju novca i onima koji nemaju vremena. 

- Imamo jedno telo i jedan život, naša dužnost je da to što nam je dato održavamo. Ovo se odnosi na sve generacije – na mlade pred kojima će se tek naći različite trzavice, na roditelje koji ne samo da treba da vode računa o sebi, već i da daju dobar primer svojoj deci, na stare koji treba jesen života da provedu pokretni i vitalni – poručuje. 

BONUS VIDEO

Komentari (0)
Loading