Prestala da koristi KREME za ekceme i lice joj se UNIŠTILO! Devojka pokazala PAKAO kroz koji prolazi - ljuštenje kože, bolovi... (FOTO)

Lana Vidović Vesti 13.09.2022 12:00 0

Dejzi Malin je otkrila kroz kakav je pakao prošla nakon što je počela da se odvikava od krema za ekceme

Prestala da koristi KREME za ekceme i lice joj se UNIŠTILO! Devojka pokazala PAKAO kroz koji prolazi - ljuštenje kože, bolovi... (FOTO)

Printscreen/Instagram

 

Dejzi Malin iz Tedingtona u Londonu, dijagnostikovana je neka vrsta ekcema još dok je bila dete, a lekari su joj prepisivali razne steroidne kreme za lokalnu upotrebu.

Ali nakon što ju počeli da joj prepisuju sve jače doze, Dejzi je odlučila da prekine lečenje, što joj je donelo topikalno povlačenje steroida.

Zbog toga su joj se javili užasni simptomi na koži, uključujući crveno i zapaljeno lice, vrat, ruke i šake, mnogo gore od njenog prvobitnog ekcema.

Steroidne kreme se uglavnom koriste za lečenje upale kože, uzrokovane stanjima kao što su psorijaza i ekcem.

U Dejzinom slučaju, njena koža bi se na neko vreme smirila, ali bi se onda ponovo rasplamsala.

Nastavila je da ih koristi u njenim 20-im godinama i kad god bi se njena koža rasplamsala, dobijala bi jače i jače steroidne kreme i oralne steroide.

Međutim, Dejzi je odlučila da lekovi nisu za nju, i ako ništa drugo, činili su njenu situaciju još gorom.

- Morala sam prestati da ih uzimam jednostavno zato što nisu delovale. Moja koža je postajala sve crvenija i upaljena po celom licu. Počeli su da mi nude nove lekove i počela sam da brinem šta će se sledeće desiti ako nastavim da ih uzimam - rekla je Dejzi za DailyMail.

Dejzi je odlučila da smanji upotrebu leka u martu 2021. i zauvek je prestala da ga uzima u junu 2021.

Ali tada je doživela užasne simptome lokalnog povlačenja steroida, zbog čega joj se ljuštila koža, crvenivši i uzrokujući njen ogroman bol.

Sada uzima solne i ovsene kupke i koristi pakete leda i kompresijske rukavice, kako bi ublažila upale.

- Ostajem pozitivna u pogledu onoga što budućnost može da nosi i nadam se da će moje putovanje i oporavak pomoći drugima da se osećaju manje usamljeno u svojoj koži - rekla je Dejzi.

 

Komentari (0)
Loading