Popularni BREND objavio reklamu sa TRANSRODNIM muškarcem: Ljudi po komentarima BESNE i govore kako više njihove stvari neće kupovati

M. O. Vesti 15.05.2022 14:50 0

Mišljenja ljudi su više nego ikad podeljena

Popularni BREND objavio reklamu sa TRANSRODNIM muškarcem: Ljudi po komentarima BESNE i govore kako više njihove stvari neće kupovati

Printscreen/Instagram

CALVIN Klein je za Majčin dan objavio reklamu u kojoj se pojavljuju transrodni muškarci pa se zbog toga našao na udaru ogromnih kritika od javnosti.

Popularni modni brend objavio je nekoliko fotografija na kojima su sve vrste parova u sutetiničnom obliku, od majke kako doji svoje dete, do transrodnog para koji čeka prvo zajedničko dete.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

Kako kažu, time žele ukazati na stvarnost novih porodica.

Međutim neke je fotografija transrodnog para, Roberta i Erike razljutila. Roberto je transrodni muškarac, koji pokazuje svoj trudnički stomak dok pozira sa suprugom. 

- Možemo se razmnožavati biološki ili iz srca. Naše je da volimo i budemo voljeni - citat je ovog para.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roberto Bete (@roberto_bete)

Komentari ljudi su bili razni, te su mnogi izjavili da više nikada neće kupovati odeću ovog brenda i da će ih zbog ovakve reklame blokirati.

Na Twitteru se povela rasprava u kojoj su mnogi izrazili uverenje da transrodni muškarci ne bi trebali ostajati u drugom stanju.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Roberto Bete (@roberto_bete)

Calvin Klein dao je izjavu u kojoj je odgovorio na prozivke. 

- Prihvatamo ovu platformu kao isključivo okruženje s poštovanjem za individualizam i samoizražavanje. U Calvin Kleinu tolerišemo sve osim netolerancije - svaki netolerantni komentar biće uklonjen, a svi računi koji uključuju izjave mržnje mogu biti blokirani. Radujemo se nastavku pozitivnog i uključivog dijaloga u partnerstvu s našom zajednicom - dali su svoju završnu reč i sve negativne kometare od ljudi obrisali.

Brend se u poslednjih par godina trudi da obogati svoje kampanje sa što više različitih ljudi jer su se u prošlosti suočili sa kritikama kako ne podržavaju različitosti.

 

 

Komentari (0)
Loading