Najlepša Šveđanka se udala za Crnogorca: Posle porođaja je dobila SINDROM koji pogađa mnoge PORODILJE

Lana Vidović Vesti 17.01.2022 16:33 0

Sindrom mrtve zadnjice je sve češća pojava kod savremenih ljudi. Uzrok je manjak fizičke aktivnosti i sedelački način života, a neretko se pojavljuje i nakon trudnoće i porođaja

Najlepša Šveđanka se udala za Crnogorca: Posle porođaja je dobila SINDROM koji pogađa mnoge PORODILJE

Printscreen/Instagram

 

Švedska blogerka Kenza Zuiten, inače udata za crnogorskog karatistu Aleksandra Subosića sa kojim ima dva sina, na Instagramu deli i lepe i one "manje lepe" detalje iz svog života.

 

 

Iako važi za jednu od najlepših žena u svojoj zemlji, ona nema problem da pokaže da ni njeno telo nije savršeno, a kako je sama izjavila "zadnjicu je zaboravila negde davno u 2018. godini".

Printscreen/Instagram

 

 

- Ja i moje "mrtvo d*pe. Da li ste znali da postoji nešto što se zove sindrom mrtve zadnjice. Izgleda da ja to imam - napisala je Kenza koja iza sebe ima dva porođaja.

 

 

ŠTA JE UOPŠTE SINDROM MRTVE ZADNJICE?

Medicinski termin je glutealna amnezija, zbog koje mišići gluteteusa mediusa ne mogu da funkcionišu normalno. Ovi mišići obezbeđuju podršku i stabilnost kuka, a sindrom mrtve zadnjice ne izaziva samo dugotrajno sedenje i nedostatak fizičke aktivnosti, već i nepravilno izvođenje vežbi kao i trenje mekog tkiva, a može se javiti i nakon trudnoće i porođaja.

Naime, kako dobijate na težini u trudnoći, ta dodatna težina se neravnomerno raspoređuje u vašem telu. Najveći deo težine dobijate na prednjoj strani tela. Kao rezultat, ovaj dodatni pritisak pomera vaš centar gravitacije napred. Da biste to nadoknadili, vaša kičma i karlica moraju da se nagnu napred da bi vas držali uspravno. Ovo je u nauci poznato kao prednji nagib karlice.

Kao što već pogađate, ova promena u držanju će preterano aktivirati neke mišiće (vaše fleksore kuka), dok će druge (vaše gluteuse) nedovoljno aktivirati.

 

 

Nagnuta karlica se proteže i slabi mišiće zadnjice. Ovo je pogoršano činjenicom da ćete verovatno biti manje aktivni u daljim stadijumima trudnoće. Postporođajni period nije ništa bolji. Verovatno nećete ni vežbati niti aktivirati mišiće gluteusa nakon porođaja. Ovo je sasvim razumljivo jer sada imate prelepu bebu!

 

Komentari (0)
Loading