Zbog ovih navika idete u rikverc! Evo kako da na PRIRODAN NAČIN smanjite apetit i IZGUBITE KILOGRAME

Najžena.rs Vesti 01.12.2021 18:27 0

Život u savremenom dobu ima brz tempo i jak apetit. Brzo se hranimo i nedovoljno posvećujemo svom telu koje je stalno izloženo stresu. Treba usporiti i napraviti promenu: misli, navika i načina ishrane! Treba smanjiti apetite

Zbog ovih navika idete u rikverc! Evo kako da na PRIRODAN NAČIN smanjite apetit i IZGUBITE KILOGRAME

unsplash.com

Hrana kao uteha

Zatim: Stalno jedem zato što mi je dosadno.Hrana me čini srećnim!

Hrana svakako predstavlja zadovoljstvo ukoliko u njoj uživamo na ispravan način. Međutim, ima toliko stvari koje čine zadovoljstvo u životu svakog čoveka, toliko stvari koje će učiniti život zanimljivijim, zdravijim! Neka hrana bude vaše zdravlje!

Preterano konzumiranje hrane je pogrešan način uživanja u njoj. Time podstičemo gojaznost kao jednu od posledica, što kasnije utiče na samopouzdanje.

Zatim slede dijete, suplementi, razne tablete i pilule za mršavljenje, magični napici koji će preko noći dati idealan stas: izgladnjivanje. Čitav stres na kraju trpi telo i zdravlje.

Rasporedite obroke

Značajno je, pre svega, sagledati količinu hrane koju unosimo na dnevnom nivou. Obilni obroci (da li je to ručak ili večera kada sebi dajemo oduška i prekinemo ograničenja!), vreme između obroka, da li postoji užina ili ne i da li pod užinom podrazumevamo slatkiš ili grickalice: sve to utiče na izvestan,, trening“ apetita i želju za hranom. Obroci treba da budu svakako manji i da ih ima više jer se time održava sitost i ne dolazi se do gladovanja.

Užine bi trebalo da sadrže voće, mahunarke, koštunjavo voće, zdrave slatkiše, kao što je crna čokolada.

Stručnjaci savetuju da je idealno da imamo tri obroka i dve užine u toku jednog dana. Neka broj sati između obroka bude manji, tako će i obroci biti manji i nećete gladovati. Jedite na vreme i trudite se da ne zaboravite kada ste imali prethodni obrok. Takođe, idealno je napraviti plan za nedelju dana. Uvedite ribu, žitarice, probiotske mlečne proizvode. Osmislite sami svoje obroke! Povedite računa koje su to namirnice koje bi trebalo smanjiti i koje loše utiču na vaš apetit.

Voda

Voda je neophodan izvor života i jedan od prirodnih načina da smanjite apetit!

Preporuka je da se voda pije pola sata nakon obroka; kao idealan detoks, pre doručka se preporučuje čaša vode, jer time čistimo organizam od nagomilanih toksina i pripremamo ga za normalno funkcionisanje tokom celog dana.

Vodu ne treba piti samo kada osetimo žeđ. Idealan unos vode u toku dana je otprilike 1,5 l i sve preko toga, naravno obazrivo, jer svaki organizam ima svoje posebne potrebe. Tako da, posebni ste i uživajte u tome! Takođe, centar za glad je bizak centru za žeđ, te tako možete ,,slagati organizam“ i regulisati osećaj gladi na neko vreme.

Zeleni čaj

Zeleni čaj je idealno prirodno rešenje za smanjenje apetita. Navodi se da zeleni čaj poseduje vitamine A, B1, B2, B3, C, E i K, kofein, tanine, minerale i bogat je antioksidansima. Utiče na crevnu floru, pročišćava, detoksuje i jača organizam. Možete ga leti držati u frižideru, ili u hladnim danima konzumirati kao topli napitak, ili mu možete dodati malo mleka i dobijate fantastičnu užinu.

Komentari (0)
Loading