Žene u Srbiji poludele su za PERIKONE DIJETOM: Imamo DETALJAN jelovnik i obroke za SVAKI dan

M. G. Vesti 23.02.2022 12:34 0

Perikoneov program uključuje tri koraka – posebnu dijetu, dodatke ishrani i primenu na koži.

Žene u Srbiji poludele su za PERIKONE DIJETOM: Imamo DETALJAN jelovnik i obroke za SVAKI dan

FreePik

Gubitak kilograma, povećana energija, sjajna zategnuta koža i sveukupno fizičko blagostanje - navodno sve to se dešava uz dijetu dermatologa dr Nikolasa Perikonea. Kombinovanjem prave ishrane, suplemenata, vežbanja i nege kože, ovaj program vam može pomoći da izgledate i osećate se najbolje u bilo kom uzrastu. Perikone dijetu drži i čuvena kraljica Leticija.

Trebalo bi da se ovog plana ishrane pridržavate 28 dana, a njen kreator garantuje da blagotvorno deluje na kožu lica, jer je, kako kaže, upravo ishrana ključ zdrave kože. Mnogi tvrde da se razlika primećuje nakon samo tri dana, ali je ovaj period od 28 onaj za koji dermatolog garantuje delotvornost. Preporučuju se multivitaminski dodaci, uglavnom vitamini B kompleksa.

Perikoneov program uključuje tri koraka – posebnu dijetu, dodatke ishrani i primenu na koži. Namirnica koja se najučestalije koristi riba, tačnije losos, ali i druga hrana bogata antioksidansima.

Konzumiranje lososa dva puta dnevno omogućava da blagodeti astaksantina i esencijalnih masnih kiselina u lososu počnu da deluju. Ipak, ako niste fan ove ribe, možete da ga zamenite živinom ili tofuom (ali imajte na umu da su esencijalne masne kiseline i antioksidansi u lososu ono što pomaže da koža izgleda gipko, blistavo i sjajno).

Doručak

Za najvažniji obrok u danu trebalo bi da jedete omlet od tri jaja uz dimljeni losos,  a druga opcija je ovsena kaša od 3 kašike pahuljica (nikako instant kaša) uz šaku svežih borovnica i malo badema. Ne smete konzumirati hleb, kafu i sokove, a dozvoljeni su zeleni čaj i voda.

Shutterstock

 

Ručak

Za ručak se jede pečena ćuretina, zelena salata, paradajz, uz malo kuvanog pasulja. Možete se zasladiti sa još nekoliko borovnica ili par komadića dinje.

Večera

Oko 100-150 g pečenog lososa, zelena salata i bareno povrće poput brokolija, spanaća i špargle. Izbegavajte krompir, šargarepu i cveklu.

Obrok pre spavanja

Jedno tvrdo kuvano jaje, mala salata od svežeg celera, 3 crvene sveže paprike i 3 masline.

Važno je da iz ishrane izbacite kofein, hleb i slatkiše, pijte dosta vode i zelenog čaja.

BONUS VIDEO

Komentari (0)
Loading