Vežbajte sa Anom: Lagane vežbe za NOGE posle kojih ćete se osećati POLETNO i pored prolećnog umora

Milica Ognjenović Vesti 28.03.2022 13:07 0

Naša Fitnes instruktorka Ana Ignjatović i ove nedelje je spremila vežbe za najvernije naj žene!

Vežbajte sa Anom: Lagane vežbe za NOGE posle kojih ćete se osećati POLETNO i pored prolećnog umora

WeTransver

Kalendarski je stiglo proleće i svesni smo da će ubrzo i leto biti na pragu. Menjamo stvari u garderoberu, izbacujući teške i tople džempere, a vraćamo one laganije stvari od prošle sezone. Nije retkost da smo tokom zimskih meseci dobili na kilaži i da nam stvari više nisu komotne kao ranije. Povodom toga, razgovarali smo sa Anom Ignjatović, instruktorkom aerobika i pilatesa.

WeTransver

 

„Da, dešava se da smo tokom proteklih meseci dodali koji kilogram, a signal za to nam često bude kada pokušamo da obučemo neke pantalone od prošle godine i shvatimo da su nam tesne. Prva stvar koju uočavam kod žena jeste da sebe kritikuju, međutim povećanje kilaže se svakome od nas može desiti.

Kritika nam ne pomaže mnogo, ali odluka da nećemo više tako – da. Kada mi se obrate, kažem im da budu ponosne na sebe, jer su rešile da menjaju stvari i odlučile na prvi korak. Nakon toga sledi održavanje motivacije, doslednost i upornost. Rezultati počinju da se primećuju već nakon mesec dana, a oni veći nakon tri.
Ukoliko želimo da skinemo neki kilogram, osim treninga, važno je i da se uobročimo, odnosno da imamo redovne obroke, da ih nipošto ne preskačemo i da znamo kada šta jedemo, ali o tome ćemo neki sledeći put.

Ovoga puta sam pripremila vežbe za donji deo tela – noge, a koristila sam i rekvizite: bučice od 2 kg, tegove za zglobove od 1 kg i rastegljivu traku srednjeg opterećenja. Ukoliko ste početnica ili dugo niste trenirale, izvedite vežbe bez rekvizita. A sada evo motivacije da ih uradite: noge predstavljaju velike grupe mišića i sagorevače masti. Kada radite vežbe za noge, veći je efekat potrošnje masnih naslaga, nego ako bismo radile samo vežbe za stomak. 

Ukoliko ste početnik, pokušajte da ih uradite, samo bez rekvizita, njih ćete dodati u kasnijim treninzima.

Zato drage dame, pokrenite se ovoga proleća, uvedite u svoj nedeljni raspored tri ili četiri sata treninga ili brzog hoda, povedite računa o ishrani, a u prilog vam ide proleće i laganija ishrana i rezultati će biti tu. Prvo ćete osetiti da vam garderoba i nije više tako knap, a onda i osećaj zadovoljstva koji će vas motivisati za dalji napredak.

VIDEO:

 

 

Komentari (0)
Loading