Genijalna PROLEĆNA DIJETA: Apsolutni HIT za ovo doba godine, rešite se KILOGRAMA bez osećaja gladi

Milica Ognjenović Vesti 13.04.2022 09:55 0

Ako želite da jedete zdravo a ipak ukusno, ovo je ideala dijeta za vas

Genijalna PROLEĆNA DIJETA: Apsolutni HIT za ovo doba godine, rešite se KILOGRAMA bez osećaja gladi

Pexels

Svima je dobro poznato da je proleće pravo vreme za početak detoksa i dijete. Raznovrsna ponuda zelene salate, spanaća, mladog luka i rotkvica, daje nam širok spektar zdrave hrane. 

Veoma je bitno da u ovom periodu ne preskačemo obroke, i da jedemo u određeno vreme. Prvih nedelju dana, može da bude teško, ali svakako da možete da kombinujete jaja, sir, i jogurt, te belančevine će vam pomoći da duže ostanite siti. 

Cenjeni nutricionisti su preporučili da se količina mesa uzima po visini, ako ste na primer visoki 180 centimetara, možete da pojedete 180 grama belog ili crvenog mesa. 

Za ručak je idealno da se jede riba, dok povrće nije ograničeno, samo da nije prženo ili pohovano. 

Bitno je i da se izbegavaju gazirani sokovi, slatkiši, suhomesnati proizvodi. Naravno i fizička aktivnost se preporučuje bar 20 minuta dnevno. 

Dijeta: 

Prvi dan

Doručak: dve integralne kriške hleba, mladi sir, čaša soka od pomorandže

Ručak: izdinstana junetina s paprikom, paradajzom, šargarepom i lukom i dva obarena krompira

Večera: pileća supa i integralni tost

Drugi dan

Doručak: đevrek i šolja zelenog čaja

Ručak: pečena ćuretina i bareni grašak

Večera: kuvano jaje, kriška mladog sira i kriška hleba

Pexels

 

Treći dan

Doručak: dve kriške integralnog hleba s puterom, čaša soka od grejpfruta

Ručak: omlet od dva jajeta sa dinstanim šampinjonima i paradajz salata

Večera: obarena riba, salata od brokolija sa belim lukom i maslinovim uljem i limunom i kriška mladog sira

Četvrti dan

Doručak: palenta sa šoljom jogurta

Ručak: izdinstana piletina sa povrćem i bareni integralni pirinač

Večera: salata sa paradajzom, krastavcem, mladim sirom, mladim lukom i prepečenim tostom

Peti dan

Doručak: dva prepečena tosta sa džemom, šolja sojinog mleka

Ručak: čorba od povrća sa komadićima pilećeg mesa, kriška hleba

Večera: salata od krastavaca sa jogurtom i dve ili tri lanene pločice. 

 

 

Komentari (0)
Loading