Jeo je za DORUČAK samo banane i izgubio 13 kg: Ne postoje RIGOROZNA odricanja, a dijeta je idealna da se drži preko zime

M. G. Vesti 10.11.2022 08:51 0

Nakon završetka leta i godišnjih odmora, svi se pomalo opustimo i za čas shvatimo da smo se ugojili nekoliko kilograma.

Jeo je za DORUČAK samo banane i izgubio 13 kg: Ne postoje RIGOROZNA odricanja, a dijeta je idealna da se drži preko zime

unsplash.com

Stoga, ukoliko pred dolazak zime želite da izgubite koji kilogram viška i sredite liniju pre prazničnih gozbi i raznih đakonija, pravi je trenutak da probate hit Japansku dijetu sa bananama. Autor ove dijete je Japanac Hitoši Vatanabe, koji je, nakon što je godinama bezuspešno pokušavao da smrša, počeo za doručak da jede banane i za samo šest meseci izgubio čak 13 kilograma.

Shvativši kako banane, osim što su bogate vitaminima i mineralima, ubrzavaju metabolizam, Hitoši i njegova supruga Sumiko, koja je farmaceutkinja, osmislili su praktičnu i jeftinu dijetu koja ne traži previše odricanja. Za doručak se jedu samo sirove banane i pije voda, a za ručak i večeru može se jesti gotovo sve, piše Slobodna dalmacija.

Popularna Japanska banana dijeta vrlo je jednostavna, efikasna i za nju ne treba izdvojiti puno novca. Osnovno pravilo je da za doručak jedete banane uz čašu ili dve mlake vode,

Ostali obroci treba da budu lagani, manji i češći. Posebno stroga pravila za ostatak ishrane u toku dana ne postoje. Jedite normalno ručak i večeru, samo nemojte preterivati, savetuje Centar zdravlja.

Originalna banana dijeta se drži 7 do 12 dana. Dozvoljeno je povremeno popiti nezaslađeni čaj ili kafu, iako se preporučuje izbegavanje tih napitaka tokom držanja ove dijete. Isto tako, tokom ove dijete obavezno izbacite alkohol.

Doručak - 3 banane. Uz njih je dozvoljeno konzumirati samo vodu ili čašu nemasnog mleka.

Ručak - Možete birati između dinstanog povrća sa junećim mesom, riblje čorbe ili integralne testenine sa umakom od paradajza. Uz svaki obrok ide i salata – kupus ili zelena. Možete pojesti bananu između obroka, ali pravite pauzu od četiri sata.

Večera - Pileće, ćureće meso ili riba na roštilju, povrće i salata po želji. Poslednji obrok konzumirajte najkasnije do 20 h, a poželjno je da bude do 18 h. Na spavanje je preporučeno otići četiri sata nakon obroka.

NajŽena.rs je i na Viberu, pridružite se našoj zajednici, a sada možete da preuzmete i STIKERE!

BONUS VIDEO

 

 

 

Komentari (0)
Loading