Dijeta u koju se MANEKENKE "kunu": Sa ovom rigoroznom ishranom Sindi Kroford za NEDELJU dana skida PET KILOGRAMA!

Andrea Orlandić Vesti 10.11.2021 12:10 0

Jedno od pravila ishrane, koje voli Sindi Kraford, je balanc: 30 odsto proteina, 40 odsto ugljenih hidrata i 30 odsto masti

Dijeta u koju se MANEKENKE "kunu": Sa ovom rigoroznom ishranom Sindi Kroford za NEDELJU dana skida PET KILOGRAMA!

Foto: Tanjig/ Jordan Strauss

Da bi se brzo oslobodila neželjenih centimetara i kilograma, jedna od najlepših manekenki svih vremena, Sindi Kraford, koristi mini dijetu.

Idealna težina za nju je 58 kilograma, a pošto je ona visoka 177 centimetra ovu težinu "mora" da održava do kraja života.

Sa ovom ishranom nema gladovanja ali ima pet do šest obroka dnevno. Svi obroci su u malim porcijama. U suprotnom, metabolizam se usporava i telo počinje da skladišti masti. Drugo pravilo je da cela ishrana mora da bude uravnotežena: 30 odsto proteina, 40 odsto ugljenih hidrata i 30 odsto masti.

Doručak: Pečena jaja, komad tvrdog sira (30 g) i komad raženog hleba.

Užina: Zelena jabuka, grožđe ili voćna salata (150 grama).

Ručak: Riba ili piletina (150 grama) sa smrznutim povrćem, mali komad raženog hleba.

Užina: Narandža ili 30 grama sira.

Večera: Kuvana govedina (150 grama), salata od povrća (100 grama) sa kašikom maslinovog ulja, četvrtina šolje kuvanog pasulja.

Pre spavanja: Čaša jogurta ili kefira sa niskim sadržajem masti.

 

Međutim i Sindi je čjudsko biće sa porocima - a ponekad ne može da odoli hamburgeru. Nakon što "pogreši", manekenka vredno trenira i dve nedelje primenjuje drugačiju i daleko rigorozniju dijetu. Tokom ovog perioda gubi višak kilograma, a kako i sama otkriva za samo sedam dana može da izgubi pet kilograma.

Glavno jelo ove dijete je niskokalorična supa od belog kupusa. Preporučljivo je da se ovo jelo konzumira pet puta dnevno. Supa se priprema na vodi uz dodatak šargarepe, paradajza, paprike, celera, boranije, zelenog luka i peršuna.

Supa ne bi trebalo da sadrži krompir i drugo povrće koje je bogato ugljenim hidratima. Pored supe, možete dodati sveže voće i povrće, mleko (jednom nedeljno, ne više od 250 ml), jogurt (jednom nedeljno, ne više od 150 ml), smeđi pirinač. Takođe, možete jesti meso (piletina ili ćuretina ne više od 150 grama) ili ribu (200 g).

Konzumacija voda je naravno bez ograničenja, a dozvoljeni su zeleni čaj i crna sveže skuvana kafa bez šećera i mleka (maksimalno dve šoljice dnevno). Tokom dijete zabranjena je konzervirana jake hrane, hleba i proizvoda od brašna, čokolada, slatkiši, gazirana i alkoholna pića.

 

Ponedeljak: supa, sveže povrće (neograničeno) i dijetalni jogurt.

Utorak: supa, sveže voće (bez ograničenja) i jogurt bez masti.

Sreda: supa, sveže povrće i voće (bez ograničenja).

Četvrtak: supa i kuvana piletina.

Petak: supa, kuvana govedina ili teletina.

Subota: supa, sveže povrće (bez ograničenja) i nemasni jogurt.

Nedelja: supa, sveže povrće i voće (bez ograničenja).

Komentari (0)
Loading