Kajli Džener u centru skandala: Milijarderka optužena za krađu, našla se na žestokom udaru kritika

Olja Jelić Vesti 12.03.2024 17:32 0

Australijska dizajnerka optužila je Kajli Džener za krađu

Kajli Džener

Printscreen/TikTok

Australijska dizajnerka Džesika Johansen-Bel, vlasnica brenda Johansen, nedavno je podigla prašinu na društvenim mrežama tvrdeći da su dizajni iz poslednjeg izdanja modnog brenda Kajli Džener, Khy, veoma slični njenim kreacijama. Johansen-Bel je svoje optužbe podelila na društvenim mrežama, ističući da su neki od dizajna doslovno kopije njenih originalnih kreacija.

U svojoj objavi na TikToku Džesika je iznela optužbe protiv Kajli zbog kopiranja. Istakla je da je njen brend ranije sarađivao sa Kajli i da su dizajni Khyja kopija nekih haljina koje je njen brend Johansen izradio i objavio pre otprilike tri ili četiri godine.

 

 

"Dobila sam toliko direktnih poruka od kupaca, prijatelja i porodice, svi su me pitali: 'Je li ovo tvoja haljina?' Oh, moj Bože, sarađivala si sa Kajli. Čestitamo!' i slične poruke", rekla je Džesika.

Nakon što je došla do spoznaje da su mnogi primetili sličnost dizajna, Džesika je odlučila da dodatno istraži slučaj. Uporedila je dizajn svoje marke sa dizajnom Khyja i dala ljudima priliku da sami procene sličnosti.

Kontroverza je brzo privukla pažnju na društvenim mrežama

Na kraju se Džesika obratila Khyjevom timu izražavajući svoju zabrinutost zbog moguće krađe dizajna. Međutim, odgovor koji je dobila nije bio od pomoći, budući da su tvrdili kako su dizajni razvijeni kroz naporan rad i inovacije njihovog tima.

 

 

 

Kontroverza je brzo privukla pažnju na društvenim mrežama, a mnogi su podržali Džesiku u njenim tvrdnjama. Rasprava se proširila i na stranice društvenih mreža Kajli i Khyja, gde su neki korisnici optužili dizajn za plagijat, ističući da pripada Johansenu.

"Johansen Clothing je originalni dizajner ovog koncepta. Kajli i njen tim jednostavno su ukrali celi dizajn", glasio je jedan od komentara na objavi koju su podelili Kajli i Khy.

BONUS VIDEO:

 

 

 

 

Komentari (0)
Loading