Poslednja kampanja Balenciage se graniči sa PEDOFILIJOM: Svet je ustao na noge zbog PROBLEMATIČNOG sadržaja, evo kako su pokušali da se operu od SKANDALA

M. G. Vesti 24.11.2022 15:15 0

Modna kuća Balenciaga trenutno pokušava da se izbori sa posledicama njihove kontroverzne reklamne kampanje u kojoj su deca držala torbe u obliku plišanih igrački obučenih u modele koji asociraju na S&M.

Poslednja kampanja Balenciage se graniči sa PEDOFILIJOM: Svet je ustao na noge zbog PROBLEMATIČNOG sadržaja, evo kako su pokušali da se operu od SKANDALA

NajŽena/ Ilustracija

Nakon skandala, Balenciaga je izbrisala sve slike sa svojih naloga na društvenim mrežama osim izvinjenja koji su okačili na Instagram stori. Fotografije su bile deo linije kompanije za proleće 2023. i nosile su naziv Balenciaga Objects.

DailyMail.com je kontaktirao Balenciagu za komentar o skandalu i uklanjanju slika sa Instagrama. Suprotno onlajn glasinama, kompanija nije uklonila svoj Tviter nalog zbog ovog nedavnog skandala, već kao reakcija na kupovinu giganta društvenih medija od strane Ilona Maska.

Kompanija sa sedištem u Parizu je u prošlo nedeljnom saopštenju za štampu navela da se „kampanja ponavlja na umetnikovu seriju „Priče o igračkama“, istraživanje onoga što ljudi prikupljaju i dobijaju na poklon“.

 

 

Dalje je rečeno da će sadržati „desetine novih proizvoda u rasponu od kućnog pribora, odeće za kućne ljubimce i mirisa, od svakodnevnih predmeta do ograničenih kolekcionarskih predmeta i nameštaja po meri“.

Balenciaga se obično povezuje sa poznatim ličnostima sa A liste kao što je Kim Kardašijan, ali nakon ovog najnovijeg skandala, model Bela Hadid je izbrisala post na Instagramu koji promoviše brend, ali je ostavila nekoliko drugih koji promovišu Balenciagu.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bella 🦋 (@bellahadid)

 

Glumica Nikol Kidman debitovala je u svojoj poslednjoj kampanji sa brendom, dok kontroverze besne. Balenciaga je u vlasništvu luksuzne imperije Kering.

Oni koji su ljuti na modnu kuću otišli su na stranicu glumice Nikol Kidman. Jedna osoba je rekla: „Obožavam te Nikol i sigurno ne mislim da si povezana sa scenografijom; Međutim, smatram da je ukusno izbrisati ove s obzirom na to.“

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

 

Poznata ličnost koja je ohrabrila Kidman bila je Mariska Hargitaj. Hargitai je poznata po svom aktivizmu u borbi protiv seksualnog zlostavljanja dece.

Među odećom koju nose dečje igračke u reklamama su mrežaste čarape, ogrlice, prsluci i lanci zbog čega mnogi na društvenim mrežama to nazivaju „dečjom pornografijom“ i „uznemirujućim sadržajem“.

Možda je najšokantnija slika dokumenta, naslikanog blizu deteta i ušuškanog ispod torbice, presuda Vrhovnog suda Sjedinjenih Država protiv Vilijamsa iz 2008. godine koja je ispitivala da li su zakoni protiv promocije dečije pornografije kršili prvi amandman.

 

 

Presudom je utvrđeno da nuđenje, prodaja, isporuka ili trgovina dečjom pornografijom nije prekršila Prvi amandman Ustava Sjedinjenih Država, čak i ako osoba optužena prema zakonu zapravo nije posedovala dečju pornografiju kojom bi trgovala. Pokojni sudija Antonin Skalija je posebno primetio da su ponude za angažovanje u nezakonitim transakcijama kategorički isključene iz zaštite Prvog amandmana.

Neke od slika snimio je italijanski fotograf Gabriel Galimberti, koji je možda najpoznatiji po svom radu za National Geographic. Na svojoj Instagram stranici, Galimberti se izvinio rekavši da nije imao kreativnu kontrolu nad snimanjem i da je samo bio zadužen za osvetljenje.

- Nisam u poziciji da komentarišem Balenciagin izbor, ali moram da naglasim da nisam imao pravo ni na koji način da biram proizvode, ni modele, ni kombinaciju istih.Kao fotograf, od mene se samo i isključivo tražilo da osvetlim datu scenu i da snimim snimke u skladu sa svojim stilom. Kao i obično, pravac kampanje i snimanja nisu u rukama fotografa. Sumnjam da svaka osoba sklona pedofiliji pretražuje internet i, nažalost, ima previše lak pristup slikama potpuno drugačijim od mojih, apsolutno eksplicitnim u svom groznom sadržaju. Ovakvi linčovi su usmereni protiv pogrešnih meta i odvlače pažnju od pravog problema i kriminalaca – rekao je Galimberti.

Galimberti je rekao i da nema nikakve veze sa fotografijama dokumenata Vrhovnog suda. Galimberti je promovisao slike kao deo projektne serije koju je nazvao „Priče o igračkama“, u očiglednoj referenci na filmsku seriju Diznije i Piksara, navodi Daily Dot.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mr. Lewin (@si.podcast)

 

U izvinjenju, Balenciaga je rekala da su reklame povučene i da „plišane torbe medveda ne bi trebalo da budu prikazane sa decom u ovoj kampanji“.

Kompanija je takođe rekla da poduzimaju pravne radnje „protiv strana odgovornih za kreiranje seta i uključivanje neodobrenih predmeta za naše prolećno fotografisanje kampanje 23.“

U saopštenju se dalje navodi: „Najoštrije osuđujemo zlostavljanje dece u bilo kom obliku.“

NajŽena.rs je i na Viberu, pridružite se našoj zajednici, a sada možete da preuzmete i STIKERE!

BONUS VIDEO

 

 

 

Komentari (0)
Loading