Princeza Šarlot nema novca, ali je najbogatije dete na svetu, a evo i kako

Vesti 21.02.2023 13:15 0

Princeza Šarlot je član britanske kraljevske porodice

Princeza Šarlot nema novca, ali je najbogatije dete na svetu, a evo i kako

EPA

Rođena je 2. maja 2015. kao drugo dete i jedina ćerka princa Vilijama, vojvode od Kembridža, i Kejt Midlton, vojvotkinje od Kembridža. Princeza Šarlot je četvrta u redu za britanski tron, posle svog dede, kralja Čarlsa , svog oca, princa Vilijama, i starijeg brata, princa Džordža.

Kao maloletna, princeza Šarlot nema ličnu neto vrednost, međutim, prema Reader's Digest Australia , procenjuje se da princeza Šarlot vredi 5 milijardi dolara. Bogatstvo britanske kraljevske porodice prvenstveno potiče od imovine Crown Estate, kojom upravlja nezavisna organizacija u ime monarha.

Članovi kraljevske porodice dobijaju godišnju stipendiju, koja se koristi za pokrivanje njihovih službenih dužnosti i troškova. Važno je napomenuti da su bogatstvo i troškovi kraljevske porodice stvar javnog mnjenja u Ujedinjenom Kraljevstvu.

Princeza Šarlot se naziva "najbogatijim detetom na svetu" zbog svog statusa člana britanske kraljevske porodice, koja je jedna od najbogatijih i najistaknutijih kraljevskih porodica na svetu.

Neto vrednost kraljevske porodice procenjuje se na milijarde dolara, a oni imaju pristup širokom spektru resursa i privilegija.

Šta je „Šarlotin efekat“, „nasleđe“ „efekata Kejt Midlton“?

„Šarlotin efekat “ se odnosi na fenomen u kojem se proizvodi, odeća i aksesoari koje nosi ili koristi princeza Šarlota brzo rasprodaju ili postaju veoma traženi od strane potrošača. Ovaj efekat je sličan „efektu Kejt Midlton“ , koji je dobio ime po Šarlotinoj majci, vojvotkinji od Kembridža, i odnosi se na povećanje prodaje i pažnje koju brendovi dobijaju kada ona nosi njihove proizvode.

„Šarlotin efekat“ se primećuje otkako je princeza Šarlot rođena 2015. godine i nastavio se kako je rasla i prisustvovala javnim događajima sa svojom porodicom. Njena odeća i dodaci, kao što su haljine i cipele, često se brzo rasprodaju nakon što budu dostupni javnosti.

I „efekat Kejt Midlton“ i „efekat Šarlot“ su zaslužni za pokretanje potražnje potrošača za određenim brendovima i proizvodima i smatraju se vrednim marketinškim alatom za kompanije.

Međutim, oni su takođe izrazili zabrinutost zbog pritiska na njih dve da stalno održavaju određeni imidž i stil.

Komentari (0)
Loading