Tri perioda u toku dana kada nikako ne smete da JEDETE: Stručnjaci tvrde da se tada najviše GOJIMO

M. O. Vesti 08.06.2022 22:00 0

Hranu u ove sate najbolje je izbegavati

Tri perioda u toku dana kada nikako ne smete da JEDETE: Stručnjaci tvrde da se tada najviše GOJIMO

Shutterstock

Kompanija koja se bavi prodajom suplemenata, sprovela je istraživanja u koliko sati se najviše nagomilava masnoća. 

U pitanju su, konkretno, 11.01, zatim 15.14 i 21.31, kada je navodno najviši rizik za prekomeran unos kalorija.

Utvrdili su da ljudi koji su na dijeti jeli i do 750 kalorija više baš u ova tri pomenuta doba dana, što se povezuje sa jutranjim odlaskom na kafu,  ispijanjem čaja popodne i grickanjem posle večere.

Ako imate potrebu da uz kafu ili čaj nešto prezalogajite, postoji način kako da pobedite takvu vrstu žudnje.

Glad u 11 sati

Doručak je odavno prošao, ručak je i dalje daleko, pa mnogi u ovo doba dana zaborave svoje namere da se pridržavaju zdrave ishrane i smanje unos kalorija i pre ili posle kafe uzmu koji zalogaj.

Kako su pokazala istraživanja, unos manje količine hrane izjutra samo dovodi do prejedanja u nastavku dana i iznenadnih napada gladi, pa je najvažnije da vam doručak bude kvalitetan i hranljiv.

Zato pomerite užinu bar na 10.30 jer tada i dalje nećete biti previše gladni i nećete preterati s unosom kalorija, a osećaj sitosti bi mogao da vas "drži" do ručka.

Shutterstock

 

Glad u 15 sati

Normalno je osetiti glad dva ili tri sata posle ručka, naročito kada ste na poslu, a nivo glukoze u krvi dramatično opadne.

Da biste sprečili novi izlazak po nezdrave grickalice ili slatkiše, potrudite se da vam ručak bude bogat vlaknima i proteinima jer ćete tako sigurno ostati siti mnogo duže. Ukoliko pak žudite za užinom, radije izaberite orašaste plodove ili voće.

Glad u 21 sat

Grickanje ispred televizora je jedna od najgorih odluka koje možete da donesete, ali ako ne možete da odolite ovoj navici potrudite se makar da odmah ograničite količinu. Dakle, jedan red čokolade verovatno vam neće mnogo naškoditi, dok cela svakako hoće. Jedna do dve šake kokica sasvim je dovoljna da utolite želju, a cela činija je nešto zbog čega ćete se kajati već posle poslednjeg zalogaja.

 

 

 

 

 

 

Komentari (0)
Loading